Informacje praktyczne przed przyjazdem / General information
MIEJSCE OBRAD / TEACHING COURSE VENUE
Hotel „Koronny” ****
ul. Koszary 7, 22-400 Zamość
UCZESTNICTWO W WARSZTATACH
Wydarzenie przeznaczone jest dla przedstawicieli zawodów medycznych, osób uprawnionych do wystawiania recept oraz osób prowadzących obrót produktami farmaceutycznymi.
Warsztaty są realizowane w formie tradycyjnego spotkania. Udział jest płatny.
Stanowisko Biura Organizacyjnego zlokalizowane jest w korytarzu opodal recepcji hotelowej. Przewidywane godziny pracy biura:
• w dniu 19 maja 2022 r. (czwartek) od godz. 11.00 do zakończenia obrad
• w dniach 20 maja 2022 r. (piątek) w godzinach obrad
JĘZYK
Wykłady prowadzone są w języku polskim. Wykłady gości zagranicznych wygłaszane będą w języku angielskim (bez tłumaczenia).
ZAŚWIADCZENIA I PUNKTY EDUKACYJNE
Każdy uczestnik warsztatów otrzyma zaświadczenie potwierdzające otrzymanie punktów edukacyjnych. Zaświadczenia zostaną przesłane pocztą elektroniczną
po zakończeniu wydarzenia.
INFORMACJE DLA PRELEGENTÓW / INFORMATION FOR THE SPEAKERS
Sala obrad wyposażona jest w projektor multimedialny oraz laptopy z programem „PowerPoint”. Prelegenci proszeni są o przekazanie swojej prezentacji obsłudze technicznej w sali obrad najpóźniej na początku przerwy poprzedzającej sesję, w której zaplanowana jest prezentacja. Możliwe jest używanie własnych laptopów podczas prezentacji po uprzednim uzgodnieniu z obsługą techniczną.
Organizatorzy proszą prelegentów o ścisłe przestrzeganie wyznaczonego czasu prezentacji.
* * *
The speakers are asked to upload their presentations at the technical staff desk at the conference hall during the break before the session.
WYSTAWA FIRM MEDYCZNYCH / EXHIBITION
W dniach 19 - 20 maja 2022 r. obradom towarzyszyć będzie wystawa firm farmaceutycznych i producentów sprzętu medycznego, zlokalizowana w pobliżu sali obrad.
Lista wystawców / Exhibitors:
Biogen
Bristol Myers Squibb
CSL Behring
Ever Pharma
Novartis
Polpharma
Sanofi
TMS / Canon Medical Systems
WYŻYWIENIE / CATERING
Kolacja w czwartek 19 maja 2022 o godz. 19.30 serwowana będzie w hotelu „Zamojski”, ul. H. Kołłątaja 2/4/6. Prosimy o posiadanie przy sobie identyfikatorów.
Lunch w piątek 20 maja 2022 odbywa się w na terenie hotelu „Koronny”, w sali bankietowej obok budynku głównego.
Serwis kawowy 19 i 20 maja 2022 dostępny będzie w sali wystawowej i holach w pobliżu sali obrad.
* * *
Dinner on May 19, 2022 at 19.30 takes place in “Zamojski” hotel, Kollataja 2/4/6 st.
Lunch on May 20, 2022 will be served in the ballroom near main “Koronny” hotel building.
Coffee and tea will be available close to conference room.
ZAKWATEROWANIE / ACCOMMODATION
Recepcje hotelu „Koronny” i „Zamojski” otrzymały listę gości, którzy skorzystali z pośrednictwa Biura Organizacyjnego przy zamówieniu noclegu.
Proszę o zwrócenie uwagi, że doba hotelowa w hotelu rozpoczyna się o godz. 14.00 a kończy się o godz. 12.00.
Za dłuższe pozostanie w pokoju oraz korzystanie z płatnych usług (telefon, płatna TV, mini bar itp.) hotel ma prawo naliczyć dodatkowe opłaty, które gość hotelowy powinien opłacić osobiście w recepcji hotelowej.
* * *
Check-in from 14.00, check-out until 12.00.